Annonsering

Annonsering på Dalarna.nu

Här hittar du information om annonsering här inne på Dalarna.nu. Det finns olika sätt att nå ut till dina tilltänkta besökare med hjälp av Dalarna.nu. Det kommer varje månad mellan 3000 – 6000 besökare in till sajten och det växer hela tiden med nytt material som riktar sig till boende och besökare vad gäller allt om Dalarna.

Besökare 20 juli 2020 – 20 juni 2021

Jag började mäta trafiken här inne på Dalarna.nu 20 juli 2020 och till dags datum, 20 juni 2021, så har det varit drygt 54 000 st nya besökare! De har genererat 118 000 sidvisningar! Det är bra för att vara en nyskapad hemsida! Dalarna är väldigt populärt och med hjälp av Dalarna.nu kan du enkelt nå ut till personer som söker efter många saker relaterat till Dalarna.

trafik dalarna.nu

  • 54 000 besökare senaste 11 månaderna
  • 118 000 sidvisningar
  • 52 000 besökare är från Sverige
  • 48% av besökarna är kvinnor och 52% är män
  • 40 000 besökare kommer till sajten via mobilen
  • 10 000 besökare från desktop
  • 4 000 besökare från tablet

Det skapas kontinuerligt nya inlägg om allt från hotell till högtider som relaterar till Dalarna och detta härliga landskap. Jag siktar på att bli den näst största sajten som skriver om Dalarna och allt det bästa som finns här.

Edit: 

Nu har det gått 1 år sedan jag startade mäta trafiken på sajten och det har varit 67 164 stycken besökare:

Jag som arbetar med sajten

Jag heter Petter Hedman och bor i Falun. Här kan du läsa mer om denna webbplats. Jag har skapat innehåll på en stor mängd webbplatser under ca 10 års tid. Många med inriktning mot olika resmål samt rena resesajter. Jag bor själv i Dalarna och har på så sätt närheten till allt som händer här i detta magiskt vackra och härliga landskap.

Kontakt i formuläret

    Annonsering på dina villkor

    Det finns en mängd olika alternativ för annonsering här på sajten och jag arbetar med reseberättelser, resmål, fotografi, produktprofilering, företagspresentationer, recensioner samt sponsrade inlägg. Hör av dig för mer information om hur vi kan skapa ett vinnande samarbete. /Petter Hedman